piątek, 5 kwietnia 2013

Malutkie DIY ....

Siemka :) dzisiaj powiem wam o torebkach.... Ostatnio zafascynowałam się  torbami z materiału. Są nie tylko ekologiczne ale i super potrafią się prezentować :P
Nie chodzi mi o zwykłe torby które wyglądają, jak zgnieciony plastik, ale o takie, które mogą mieć: nadruk, napis, lub ciekawą budowę :)
  Torby materiałowe super wyglądają tak jak widać w zestawie -->
                                                 

Możecie samemu udekorować waszą torbę, która będzie odzwierciedlać wasze prawdziwe JA... Po prostu podpisać się swoim talentem artystycznym :)
 <-- A oto jak się prezentuje własna wizja artystyczna ;)



Tak więc to co chciałam wam pokazać właśnie się skończyło...
Postaramy się z Julką jutro dodać coś, od nas obu. Do zobaczenia :)

6 komentarzy:

  1. Świetny pomysł :) Fajne są te torebki.
    Obserwujemy ? ja już ;)
    Zapraszam do mnie
    magiczna-moda.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia. c: świetna torba ! *.*
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. omg, jakie piękne te torby *_*


    marr-marri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń