środa, 1 stycznia 2014

2014

Hej :) Mamy pierwszy dzień Nowego Roku!
Sylwestra spędziłam bardzo fajnie i w świetnym towarzystwie.Teraz mam do 7.01.14 wolne od szkoły więc mam zamiar to jakoś wykorzystać.Rozpoczął się nowy rok a z nim nowe wspomnienia , znajomości i przygody.Mam nadzieję że dla każdego z Was ten rok będzie dobry i przyniesie ze sobą niezapomniane chwile.!Jak spędziliście sylwestra ? I może w tym roku czeka Was coś czego nie możecie się doczekać , np jakiś wyjazd ?Ja myślę że z każdego roku nawet mimo niepowodzeń można znaleźć plusy. Każde niepowodzenie nas czegoś uczy i każda porażka motywuje do tego żeby wziąć się w garść i dążyć do swoich celów i marzeń. Czasami wszytko idzie nie po naszej myśli , ale jeśli przejdziemy te wszytskie niepowodzenia to dalej może być już tylko lepiej . Trzymajcie się tego w tym roku i myślcie pozytywnie !!:) :*Piszcie w komentarzach pomysły na posty i co chcielibyście przeczytać :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz