niedziela, 1 czerwca 2014

Be classic

Hej :)
Przepraszam Was bardzo,że nie pisałam przez jakiś czas.Pewnie tak samo jak Wy miałam ciężki czas w szkole.Tak na prawdę nie mam jeszcze całkowitego luzu , mam jeszcze przed sobą kilka kartkówek no i egzamin przed bierzmowaniem mimo że mam je dopiero za rok. Muszę nauczyć się całej książeczki i potem zdawać egzamin przed komisją. No ale skończmy temat szkoły.Przecież już za 27 dni WAKACJE.
Ten rok minął mi baaardzo szybko.Pamiętam jeszcze jak szłam z przyjaciółmi na rozpoczęcie roku szkolnego i jak żegnaliśmy wakacje przy ognisku. Za chwilę rozpoczynamy kolejne.
W połowie lipca jadę do USA.Będę tam miesiąc a resztę czasu spędzam z moimi przyjaciółmi.Jestem z tego powodu bardzo zadowolona.Mam w sobie więcej pozytywnej energii i pocieszam się tym że już za miesiąc będzie po wszystkim. Rok szkolny będzie zakończony. A Wy cieszycie się już na wakacje? Macie jakieś plany?
Dziękuję rówież tym którzy klikali na linki od persunmall. ;)



6 komentarzy:

  1. Ale masz ładne butki
    http://malinoweciernie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładne buty :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam
    psycho-swing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny strój, zwłaszcza Twoja marynarka przypadła mi do gustu. ;d Co do wakacji, to wprost nie mogę się już ich doczekać. A to m.in. z powodu sprawdzianów. Naprawdę gdyby nie perspektywa słonecznych wakacji - symbolu wolności - było by zapewne jeszcze ciężej. Planów konkretnych raczej jak na razie nie mam, chociaż oczywiście coś tam sobie mniej więcej nakreślam. ;)
    deszczpada007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Ja już od dawna odliczam dni do wakacji. Strasznie spodobały mi się Twoje buty. Są prześliczne, gdzie je kupiłaś ?

    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nauczyciele poluzowali nieco więzy, aczkolwiek czeka nas parę kartkówek, prezentacji i walk o wyższe oceny. Wakacji i czasu wolnego od lekcji oraz prac domowych nie mogę się doczekać, życzę ci udanego wyjazdu do Stanów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/06/go-running-1.html

    OdpowiedzUsuń