wtorek, 7 października 2014

Autumn


Hej ;) Po malej przerwie wracam do Was z kolejnym postem.Przepraszam ze znowu był zastój w pisaniu,ale tak jak widzę coraz więcej blogerek takowy ma.Nie ma co się dziwić w końcu zaczęła się szkolą i nauczyciele już bardzo naciskają z wszystkimi kartkówkami i sprawdzianami.To ze jestem w 3 klasie gim na pewno nie wpływa na to ze mam mniej nauki -wręcz przeciwnie.
Niestety,ciągle są jakieś kartkówki w tym tygodniu mam ich jeszcze 5( 3 już za mną) i końca nie widać.Mam nadzieje ze znajdę trochę wolnego czasu w weekend i kolejny post się pojawi.
Dzisiaj chce poruszyć temat trochę o szkole i trochę o życiu pozaszkolnym...Przez to ze nauki jest tak dużo i nie wiadomo za co się brać nasze dni stały się monotonne i przygnębiające.Codziennie to samo.Ten sam plan dnia tylko inne lekcje w rozkładzie. .Brak czasu na własne zainteresowania, przyjemności tylko siedzenie w książkach..Próbuje być dobrze zorganizowana i myślę ze idzie mi bardzo dobrze.:) Nadeszła już do nas kalendarzowa jesień i widać ze zostanie na dłużej.Podobno zima ma być w tym roku baaardzo mroźna i zagościć szybko.Jak będzie?-zobaczymy.

Musze Wam jednak powiedzieć ze lubię taka pogodę kiedy można już założyć sweter, komin i jakieś fajne buty i wyjść na dwór nie zgrzewając się od razu. Spacery kiedy pod nogami mamy pełno kolorowych liści staja się na prawdę fajne i zapominamy o tym,ze temperatura spada z dnia na dzień.
Pierwszy miesiąc szkoły zleciał również bardzo szybko.....A jak jest u Was?Za co lubicie jesień ?


4 komentarze:

  1. ja mam pierwszy tydzień studiów i nudne wykłady :(

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem w 3. klasie gimnazjum ;c Nie jest kolorowo :D Dobijają mnie monotonne dni, zwłaszcza, ze już robi się szybko ciemno...

    http://butterflies-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem w pierwszej liceum, masakra! :(
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również w pierwszej liceum i rozumiem kochana,to ostatnia klasa,daj z siebie wszystko,trzymam kciuki <3
    http://daria-darek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń